Cześć i czołem!

Cześć i czołem, kluski z rosołem…
Jestem pingboolov, a to jest mój drugi blog. Pierwszy nadal istnieje gdzieś w czeluściach Internetu, nieużywany, nieodwiedzany, ale szkoda mi go usuwać. Mam chyba do niego jakiś sentyment… Po raz kolejny tworzę bloga, ponieważ chcę dzielić się swoją pasją (dla niewtajemniczonych, czytaniem) z innymi. Kiedyś próbowałam pisać recenzje, punktowałam, opisywałam, męczyłam się, a nikt tego nie doceniał, dlatego teraz stwierdziłam, że będę po prostu paplała. Czasem krótko, czasem długo, jakieś zdjęcia. Może znajdzie się ktoś, kto będzie chciał to czytać.
Od razu powiem też, że nie jestem mistrzem grafiki i zanim ogarnę co i jak się tutaj dzieje, minie pewnie trochę czasu.
Nie za bardzo wiem też, jak mam siebie opisać. Jestem bardzo nudną osobą. I bardzo młodą. Podpowiem, że za dwa tygodnie mam bardzo ważne egzaminy, a zamiast powtarzać, bawię się w blogowanie.

Na razie tyle wystarczy. Mam jeszcze sporo pracy domowej.
Do napisania? Do następnej notki? Ale to koszmarnie brzmi. Po prostu cześć!

 

 

„Przyjdź do mnie we śnie, a wtedy
Za dnia znowu będę szczęśliwy.
Bo noc po wielokroć wynagrodzi
Beznadziejną tęsknotę dnia”.

Skomentuj

