Poznajmy się!

tmi tag

Powinniście dowiedzieć się trochę więcej o mnie, o moich upodobaniach czytelniczych. Pomyślałam, że fajnie byłoby znaleźć jakieś ciekawe pytania i na nie odpowiedzieć (nie należę do osób, które lubię pisać o sobie, po prostu tego nie umiem). I znalazłam. Strasznie oklepany tag, ale idealny sposób na lepsze poznanie się!
Oczywiście chodzi o TMI tag, ale żebyście mogli dowiedzieć się o mnie jeszcze więcej wmieszałam jeszcze trochę pytań z książkowej wersji tego tagu.
Miłego czytania!

  1. OTP? (One True Pairing)
    Jejku, wybrać tak tylko jedną parę… Jeżeli chodzi o książki, to z kanonu uwielbiam Nastya’ę (nie mam pojęcia jak się odmienia to imię, nie bijcie) i Josha z Morza Spokoju Katji Millay. Ze związków „niekanonowych” ubóstwiam Dramione (Draco&Hermiona, Harry Potter), a z serialów, hmm… od zawsze chciałam żeby Damon był z Katherine
    (Pamiętniki Wampirów), ale czy można to nazwać moim OTP? Raczej nie.687474703a2f2f69313231302e70686f746f6275636b65742e636f6d2f616c62756d732f63633430322f6675636b7965616864616d6f6e73616c7661746f72652f74756d626c725f6c6b61383472433548583171646f7761396f315f3530302e676966
  2. Coś czego Ci brakuje?
    Zdecydowanie czasu! Wysypiałabym się, czytała więcej książek i jeździła częściej do stajni.
  3. Twoje fikcyjne zauroczenie?
    Moim obecnym zauroczeniem jest Will Herondale z Diabelskich Maszyn Cassandry Clare, a takim ponadczasowym, którego kocham od zawsze i na zawsze jest zdecydowanie Draco Malfoy z Harrego Pottera.
    No i oczywiście, Damon Salvatore. Zdecydowanie mój ulubiony, serialowy bohater męski. No i jeszcze Issac z Teen Wolfa.
    I Derek, i Stiles, i Liam, i Ethan i… cała męska obsada Teen Wolfa?
  4. Ulubione zespoły?
    Imagine Dragons na pierwszym miejscu! Uwielbiam jeszcze The Neighbourhood i Fall Out Boy.12637250_1001721176568210_470625148_o
  5. Ile trwa Twój kac książkowy?
    Kiedyś miałam z tym ogromne problemy. Potrafiłam jedną książkę przeczytać kilka razy podrząd, bo tak strasznie było mi przykro, że już skończyłam. Tak samo miałam, gdy czekałam na kontynuacje (Niezgodną, Skrzydła Laurel, Percy’ego Jacksona czytałam kilka, jak nie kilkanaście razy zanim doczekałam się kolejnych części).
    Teraz raczej nie miewam kaca książkowego. Ostatnio nie mogę znaleźć dla siebie odpowiedniej pozycji. Wszystko mnie nudzi. Poza tym, gdy skończę czytać jedną książkę, od razu sięgam po kolejną. Nie mam czasu na kaca.
  6. Co oznacza Twój username na blogu?
    ping – od pingwin. Kocham pingwiny.
    boo – od book. Kocham książki.
    lov – love. Mhm. Nic dodać, nic ująć.
    Miało być coś mądrzejszego, ale wszystkie inne fajne nazwy były zajęte. No nic. Przynajmniej jakoś brzmi.
    A co do url… tak, błąd zamierzony.
  7. Co Cię zachęca do polubienia postaci?
    Zły charakter. Arogancja, przebiegłość, spryt… tak, lubię te postaci, które zazwyczaj są obiektem nienawiści.
    Jest tu ktoś kto lubi prezydenta Snowa? Może przybić mi piątkę.
  8. Miejsce które chcesz odwiedzić?
    Nowy York i Tokio
  9. Kiedy ostatnio powąchałaś książkę?
    Właśnie teraz.
  10. Ulubiony kolor?
    Aktualnie czerwony.
  11. Czy tworzysz jakieś swoje własne teksty?
    Zdarza mi się. Ostatnio pracuję nad jednym fanfiction. Może kiedyś udostępnię.Jeżeli oczywiście znajdzie się ktoś chętny do czytania moich wypocin.
  12. Twoje miejsce w drużynie quidditcha?
    Zdecydowanie na trybunach :’) Ja i sport się nie lubimy.
  13. Ile masz wzrostu?
    163cm.
  14. Ile książek liczy sobie Twoja biblioteczka?
    Jakoś ponad 250. Przeczytanych jest oczywiście sporo mniej…
  15. Ulubiony serial?
    Pamiętniki Wampirów, Teen Wolf, a z polskich kiedyś miałam obsesję na punkcie Julii, i w sumie nadal lubię do tego wracać.Teen_Wolf_Season_4_EDIT_Cast_Shot_Photo_Credit_Jaimie_Trueblood_and_MTV
  16. Nazwij piosenkę, którą łączysz z jakąś książką.
    I’m in trouble – Griffin Peterson z Maybe Someday Colleen Hoover, ale nie wiem się liczy, ponieważ jest to piosenka z książki.
    Innym utworem, który bardzo kojarzy mi się z jakąś książką jest Dangerous Women Ariany Grande, a mowa o książce Mechaniczny Książę Cassanrdy Clare. W ostatnim czasie, czytając ją, cały czas w tle po cichutku leciała zapętlona Dangerous Women. Mają jakiś wspólny klimat.
  17. Ulubiony cytat?
    Speak low, if you speak love.”  W. Shakespeare 
  18. Ostatnia książka której dałaś 10/10?
    Ugly Love Colleen HooverKtoś jeszcze się cieszy, że już za 5 dni polska premiera?
  19. Czy kiedykolwiek kochałaś jakiegoś bohatera, ale później zaczęłaś go nienawidzić?
    Hmm.. zazwyczaj nienawidzę jakiegoś bohatera, a potem zaczynam go lubić. Ale czy kiedyś lubiłam jakiegoś bohatera, a potem go znienawidziłam? Hmm… Już wiem! Peeta z Igrzysk Śmierci. Na początku książki wydawał mi się taki uroczy i ciepły i byłam pewna, że razem z Katniss dadzą sobie radę na arenie, ale kiedy zaczęło między nimi „iskrzyć” powoli przestawałam go lubić. Zaczął mnie denerwować, wkurzało mnie to, gdy Katniss musiała udawać, że go kocha. I po prostu brakowało mu jaj. Dla tych co się zastanawiają, tak jestem Team Gale!
  20. Od kiedy czytasz?
    Od kiedy pamiętam. Bardzo szybko zaczęłam czytać, bo już jakoś w wieku 5 lat (pamiętam, że w przedszkolu panie zawsze mnie wybierały, żebym czytała innym dzieciom przed leżakowaniem :’)). Pewnie, wtedy moje książki ograniczały się do przygód kotków i piesków, gdzie było więcej obrazków niż tekstu, ale zawsze coś. Potem w klasach 1-3 nie czytałam aż tak dużo, ale w 4 klasie zaczęłam czytać literaturę dla młodzieży i się wkręciłam.

To wszystko. Gdyby ktoś chciał wiedzieć coś więcej, może pisać w komentarz. Kto wie, może kiedyś odpowiem zbiorowo na wszystkie pytania?

4 myśli na temat “Poznajmy się!

    1. Póki co wygodnie, nadal się przyzwyczajam 🙂 Na blogspocie było mi bardzo niewygodnie i stwierdziłam, że czas na zmiany.
      Uwielbiam „Skrzydła Laurel”, jedna z moich ulubionych serii (chyba się powtarzam :D), ale nie znalazłam jeszcze osoby, z którą mogłabym porozmawiać na jej temat; większość ludzi po prosto jej nie zna 😉
      A co do muzyki, jakoś nie mogę się przekonać do polskich zespołów/wykonawców, pomimo tego, że już wiele razy próbowałam.
      Pozdrawiam 😀

      Polubienie

Dodaj komentarz